Naujienos » Straipsniai
|

Gimnazijoje įvyko itin svarbus seminaras, skirtas įtraukiojo ugdymo principams. Renginys subūrė mokytojus, administracijos atstovus ir švietimo pagalbos specialistus, siekiant gilinti žinias ir įgūdžius, reikalingus kuriant aplinką, kurioje kiekvienas mokinys jaustųsi vertinamas ir galėtų sėkmingai mokytis.
Seminaro metu buvo aptartos pagrindinės įtraukiojo ugdymo nuostatos, pabrėžiant, kad tai nėra tik specialiųjų poreikių turinčių mokinių integravimas, bet ir platesnė filosofija, apimanti visų mokinių įvairovės pripažinimą ir palaikymą. Lektoriai dalijosi gerąja patirtimi, pateikė praktinių pavyzdžių, kaip pritaikyti mokymo metodus, vertinimą ir mokymosi aplinką, kad ji atitiktų skirtingų mokinių poreikius.
Šis seminaras yra didžiulis žingsnis mūsų gimnazijos bendruomenei siekiant dar geriau įgyvendinti įtraukiojo ugdymo principus. Įgytos žinios ir įgūdžiai padės mokytojams efektyviau dirbti su įvairiais mokiniais, užtikrinant, kad kiekvienas gautų tinkamą paramą ir galėtų pasiekti savo potencialą. Įtraukusis ugdymas – tai ne tik teisinė prievolė, bet ir moralinė nuostata, kuri praturtina visą bendruomenę ir prisideda prie atsakingų, empatiškų bei atvirų asmenybių ugdymo.
Tikimės, kad šis seminaras taps nuolatinių diskusijų ir mokymosi veiklų pradžia, padedančia mums kurti dar atviresnę, palaikančią ir įtraukiančią ugdymo aplinką visiems.
Kartu su Tūkstantmečio mokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.